середа, 19 жовтня 2016 р.

До уваги учнів одинадцятих класів, які відвідують курси по підготовці до ЗНО!
Виконайте, будь-ласка , наступне домашнє завдання:
1.На кожен суфікс іменника підберіть і запишіть по 10 слів.
Noun Suffixes
-er added to a verb is used for the person who does an activity: writer, worker, singer,... (sometimes -or, as in actor, sailor, supervisor,...)
-er/-or are also used for things which do a particular job: tin-opener, projector, ...
-er and -ee can contrast with each other, meaning “person who does something” (-er) and “person who receives or experiences the action” (-ee): employer/employee, ...
-(t)ion is used to make nouns from verbs: communication, pollution, admission, ...
-ist (person) and -ism (activity or ideology): marxist/Marxism, terrorist/terrorism, ...
-ist is also used for people who play musical instruments: pianist, violinist, ...
-al is added to some verbs to make nouns: arrival, refusal, ...
-ness is used to make abstract nouns from adjectives: happiness, goodness, weakness, ...
-ment is used to make abstract nouns from verbs: excitement, enjoyment, ...
-hood is used to make abstract nouns, especially family terms, from nouns: childhood, brotherhood.
-ship is used to make abstract nouns, especially status, from nouns: friendship, membership, partnership, ...
-(i)ty is used to make abstract nouns from adjectives: honesty, loyalty, ...

2.Запишіть і вивчіть визначення наступних синонімів see,watch,notice,look,gaze,glance,peep,stare та фразових дієслів break in,break out,break up,break down,come round,come down,come across,come out,give in,give up,give away,give out

3.Придумайте і запишіть зв'язний текст із 10 речень у Present Simple.

4.Запишіть пояснення і переклад кожного слова синонімічного ряду.
23
A
effect
B
presence
C
influence
D
introduction
24
A
get
B
catch
C
hold
D
take
25
A
in
B
at
C
to
D
for
26
A
devoted
B
requested
C
dedicated
D
claimed
27
A
community
B
group
C
public
D
audience
28
A
put
B
dressed
C
carried
D
worn
29
A
in order
B
because
C
thanks
D
in spite
30
A
Within
B
Along
C
Between
D
Among
31
A
Filled
B
packed
C
rich
D
full
32
A
at
B
in
C
on
D
by



середа, 5 жовтня 2016 р.

До уваги учнів одинадцятих класів, які відвідують курси по підготовці до ЗНО!
Виконайте,будь-ласка,наступне завдання:

. Listening to a radio programme you heard different people discussing the topic of friendship between
       teens. You have decided to write a letter to the editor of the programme. In your letter:

Ø  describe what kind of friend you prefer and why
Ø  say what can cause a friendship to go wrong
Ø  argue whether it is better to have a wide circle of friends or a few close friends

Write a letter of at least 100 words.

Do not write your own name, any dates, addresses or other personal information. Start your letter in an appropriate way.

пʼятниця, 30 вересня 2016 р.

Захист проектів!
Сьогодні учні шостих класів захищали свої проекти "Meet My Family".
Дякую за гарну підготовку!







вівторок, 27 вересня 2016 р.

До уваги учнів одинадцятих класів!
Виконати наступне домашнє завдання:
-вивчити список з'єднувальних слів до диктанту.

LINKING WORDS
ВИСЛОВЛЮЄМО ДУМКУ
I THINK… – Я ДУМАЮ…
I CONSIDER… – Я ВВАЖАЮ…
IN MY OPINION,…– НА МОЮ  ДУМКУ…
I DON’T AGREE TO… – Я НЕ ПОГОДЖУЮСЬ З…
I’M CONVINCED THAT… – Я ПЕРЕКОНАНИЙ, ЩО…
ПОКАЗУЄМО ПОСЛІДОВНІСТЬ
FIRST/FIRSTLY, SECOND/SECONDLY, THIRD/THIRDLY… – ПО-ПЕРШЕ/ПО-ДРУГЕ/ПО-ТРЕТЄ…
FINALLY… – ЗРЕШТОЮ (НАОСТАНОК)…
ALSO… – ТАКОЖ…
ГОВОРИМО ПРО РЕЗУЛЬТАТ
SO… – ТОМУ (ОТОЖ)…
AS A RESULT… – В РЕЗУЛЬТАТІ…
THEREFORE… – ТАКИМ ЧИНОМ…
HENCE… – ОТЖЕ…
ПІДСИЛЮЄМО, ВИДІЛЯЄМО ДУМКУ
UNDOUBTEDLY… – БЕЗСУМНІВНО…
INDEED… – НАСПРАВДІ…
GENERALLY… – ЗАГАЛОМ КАЖУЧИ, …
IN FACT… – ПО СУТІ…
PARTICULARLY… – ОСОБЛИВО…
ДОДАЄМО АРГУМЕНТИ
BESIDES… – КРІМ ЦЬОГО, …
IN ADDITION… – НА ДОДАЧУ…
FURTHERMORE… – БІЛЬШЕ ТОГО…
AND… – І…
AS WELL AS… – А ТАКОЖ…
ALSO/TOO… – ТАКОЖ
НАВОДИМО ПРИКЛАД
FOR EXAMPLE,… – НАПРИКЛАД, …
FOR INSTANCE,… – НАПРИКЛАД, …
NAMELY,… – А САМЕ…
ПОЯСНЮЄМО ПРИЧИНУ
BECAUSE… – ТОМУ ЩО…
BECAUSE OF… – ЧЕРЕЗ (ЩОСЬ)…
AS… – ОСКІЛЬКИ…
ПОРІВНЮЄМО АБО ПРОПОНУЄМО ІНШУ ТОЧКУ ЗОРУ
ON THE ONE HAND,…/ON THE OTHER HAND… – З ОДНОГО БОКУ/З ІНШОГО…
ALTHOUGH… – ХОЧА…
IN SPITE OF…– НЕЗВАЖАЮЧИ НА…
IN CONTRAST… – НА ПРОТИВАГУ…
УЗАГАЛЬНЮЄМО
IN GENERAL,… – ЗАГАЛОМ…
AS A RULE,… – ЯК ПРАВИЛО, …
IN MOST CASES… – У БІЛЬШОСТІ ВИПАДКІВ…
ПІДВОДИМО ПІДСУМОК
IN CONCLUSION… – ЯК ПІДСУМОК…
TO SUM UP… – ЩОБ ПІДСУМУВАТИ…

вівторок, 24 травня 2016 р.

Як побудувавти розповідь про себе на англійській мові

Як побудувати розповідь про себе на англійській мові?

В якості введення непогано згадати, що розповідати про себе не дуже легко, тому що об’єктивно тебе оцінити можуть тільки з боку (It is hard to speak about myself as only people surrounding me can look at me from aside). Далі буде цілком доречна фраза «Let me introduce myself», яка перетворює вашого співрозмовника під уважного слухача. Перш за все, варто назвати ім’я і прізвище (name / surname), ваш вік (age). Говорячи про вік, ви можете розвинути цей розділ і розповісти, коли і де ви народилися (I was born on the … (date) of … (month) … (year) in city / town / village). Тут будуть доречні і кілька пропозицій присвячених місцем вашого народження (місто, село).
Щоб розповідь про себе англійською мовою було логічно вибудованою, треба плавно переходити від одного розділу до іншого. Якщо почали говорити про день і місто народження, далі розкажіть коротко про свою сім’ю (I have a large / small family with … brothers / sisters. I am an only child in a family). Незайвим буде згадка імен та професій ваших батьків (My mother – name – is a teacher. My father – name – is a doctor). Необхідну інформацію про сім’ю англійською мовою ви можете знайти в однойменній статті на нашому сайті.
Якщо ви ще навчаєтесь у школі, приділіть частину розповіді про себе англійською мовою розповіді про ваше шкільне життя (I am a pupil of … form). Поділіться, які науки вам цікаві, а які даються важко (Now I am getting a proper training in such subjects as … – for example, English, Ukrainian Litterature, Biology etc.). Скажіть про ваші плани на майбутнє, ким би ви хотіли стати (I am to make an important decision – which profession to choose. I would like to become … (profession). I am interested in it because …). Якщо ж ви вже закінчили середній навчальний заклад, а може, і вищий, розповідайте про це в минулому часі, присвячуючи кожному періоду вашого життя кілька речень. До речі, якщо ви вже працюєте, ви можете дати оцінку тому, чи збулися ваші мрії щодо майбутньої професії (When I was 15 I dreamt about being a vet. But my dream did not fulfill and now I am working as an accountant). Вам можуть знадобиться назви професій англійською мовою.
У розповіді про себе англійською мовою обов’язково повинен бути присутній ваш опис зовнішності і характеру. Ви можете включити це в самий початок розповіді після вказівки свого імені й віку. Або ж після відомостей про ваше навчання і роботу. Наприклад, When I look at myself in the mirror I see … (description of your appearance). Детальніше про цю тему читайте в статті «Опис зовнішності людини англійською мовою». Тільки не дуже захоплюйтеся однієї зовнішністю, плавно перейдіть на характер (description of character), згадуючи ваші достоїнства (advantages) і недоліки (drawbacks). Вам допоможе ще одна стаття «Опис людини англійською мовою».
Ділячись своїми міркуваннями з приводу вашого характеру, назвіть якості (qualities), які ви цінуєте в людях (appreciate / like), і ті, які ви не любите(hate / irritate / dislike). Наприклад:
I like to assosiate with polite and inteligent people, I appreciate sincerity and trust. I hate when people lie and betray. Those who are unreliable irritate me.
Заключну частину розповіді про себе англійською мовою присвячуємо своїм перевагам (preferencies), захопленням (interests) і хобі (hobby). Наприклад: As for my interests, I am fond of … I am interested in … I like …. I adore … I devote much time to … Це може бути що завгодно – читання (reading), мови (learning foreign languages), в’язання ( knitting), танці (dancing), подорожі (travelling) і т.д. Все, чим ви любите займатися і від чого ви отримуєте задоволення. Щоб ви витратили менше часу на пошуки необхідних слів, скористайтеся тематичним словником на сайті ladyfromrussia.com.
Закінчити розповідь про себе на англійській мові можна парою пропозицій про те, що ви прагнете бути уважною дочкою / сином (a careful daughter / son), шановним фахівцем (efficient specialist) і просто чудовою людиною (a good person).
Основа розповіді про себе англійською мовою у вас є. В залежності від того, кому і де вам буде потрібно розповісти про себе, ви її коректуйте: якісь розділи прибирайте, міняйте їх місцями. Головне, звучить цікаво і грамотно!

субота, 9 січня 2016 р.

Шпаргалка з англійської мови

Шпаргалка з англійської мови: всі часи в одному наборі

часи англійськаПовторюємо граматику англійської.
 
Для тих, хто тільки починає вчити англійську, звістка про наявність у цій іноземній мові 16 часів викликає паніку, а очі стають великими-превеликими. Так, порівнюючи з українською, це чисте знущання, тому що у нас їх лише 3. Але! Порівняймо тоді інше: скільки закінчень доводиться вчити іноземцям, які вивчають українську, щоб правильно оперувати цими трьома часами.
 Наприклад, я їду, ти їдеш, він їде, ми їдемо, вони їдуть… я малюю, ти малюєш, він малює, ми малюємо, вони малюють
1:1, грати далі не будемо.
А краще збережемо собі шпаргалку – три картинки з часами англійської мови у стверджувальних, заперечних та питальних реченнях. Додаються також Conditional (умовні) речення. Пояснювати їх не будемо, якщо ви готуєтесь до ЗНО з англійської, то, напевно, знаєте що до чого. Однак, плутатись часи можуть довгий час. Щоб такого не було, заглядайте і повторюйте.
часи англійська
часи англійська
часи англійська



Прийменники в англійській мові

прийменники
З цими маленькими словами часто буває така плутанина, що ні логіка, ні правила не допомагають. Зате непогано допоможуть картинки. Тут декілька варіантів. Виберіть найзрозуміліший для себе та поступово заглядайте, повторюйте. Короче, використовуйте. 
Let's start! 
прийменники
*****
прийменники
*****
прийменники
*****
прийменники
*****
прийменники





Правила переносу в англійській мові.


ОСНОВНІ ПРАВИЛА ПЕРЕНОСУ

Як і в українській мові, перенесення в англійській завжди підпорядковане змісту слова. Слід звертати увагу на те, щоб перенесення не спотворило зміст слова чи його вимову.
Перенесення слів неможливе у наступних випадках:
 Не рекомендується переносити останнє слово речення на наступну сторінку. Також не рекомендується переносити на наступну сторінку строку, яка являється останньою у абзаці.
 Заборонено переносити розділові знаки, а також укорочені позначення виміру ваги, довжини, часу, відділяючи їх тим самим від числівника, до якого відносяться (100 km, 50 cm).
 Заборонено відокремлювати прізвище від ініціалів.
 Власні назви ніколи не розділюються (Kyiv, London, Europe)
 Слід уникати перенесення складених частин назв (the Atlantic Ocean, South America)
 Заборонено розбивати переносом літерні абревіатури (WBO, USA, UNO)
 Слова, що складаються із одного складу, ніколи не переносяться (though, through, height).
 Суфікс третьої особи однини дієслова в теперішньому часі –s, -es не переноситься навіть у тих випадках, коли він утворює самостійний склад (he sells, he wishes)
 Закінчення множини іменників не переноситься навіть у тих випадках, коли воно утворює самостійний склад (houses, boxes)
 Поєднання букв, що означають один звук, не розділяються при переносі.
Перенос можливий у наступних випадках:
 Розділяються подвоєні приголосні (mis-sion, let-ter)
 Розділяються дві приголосні, які стоять поруч (pen-cil, ster-ling)
 Префікси та суфікси відділяються від кореня слова (dis-like, differ-rent)
 Складні слова діляться на складені частини (some-times)
 Приголосна між двома голосними переноситься з другим складом (ma-jor, la-ter)
 Переносяться суфікси вищого та найвищого ступеня порівняння прикметників (short-er, short-est)
 Переноситься суфікс –ing дієприкметника та герундія (go-ing, play-ing)