субота, 19 листопада 2016 р.

Домашнє завдання для учнів 11-А та 11-Б класів(на 23.11)!

Перегляньте відеоурок і виконайте наступні вправи.

 1. Перекладіть на англійську мову, вживаючи складне доповнення.

1. Вона знала, що він дуже добра людина.
2. Всі знали, що вона прогресивний учений.
3. Я знаю, що твоя сестра - дуже здібна студентка.
4. Всі знають, що Байрон - великий поет.
5. Я не очікував, що це станеться так скоро.
6. Ми розраховуємо, що ви нам допоможете.
7. Він очікував, що міністр відповість одразу.
8. Ми розраховували, що погода зміниться.
9. Я розраховую, що лист прийде завтра.
10. Він розраховував, що вчитель похвалить його.
11. Вона не розраховувала, що вони повернуться так пізно.
12. Я знаю, що вона талановита співачка.
13. Я знала, що він великий вчений.
14. Ми не розраховували, що ви так багато зробите.
15. Учитель розраховував, що учні зрозуміють правило.

I like her to sing.
I hate her to cry.
2. Перекладіть на англійську мову, вживаючи складне доповнення.

1. Я ненавиджу, коли ти забуваєш свої обов'язки.
2. Бабуся любить, коли Олена грає на роялі.
3. Папа любить, коли я говорю по-англійськи.
4. Мій дідусь не любив, коли діти розмовляли за столом.
5. Він терпіти не міг, коли ми ламали іграшки.
6. Він любив, коли ми грали в тихі ігри.
7. Я люблю, коли діти сміються.
8. Вона не любить, коли я з нею сперечаюся.
9. Вона не любила, щоб ми приходили пізно.
10. Він терпіти не може, коли я спізнююся.
11. Наш вчитель любить, коли ми ставимо запитання.





Немає коментарів:

Дописати коментар